«-(¯´v´¯)--عاشق دل شکسته «-(¯´v´¯)--« -
«-(¯´v´¯)--عاشق دل شکسته «-(¯´v´¯)--« -

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 6660
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 123
تعداد آنلاین : 1



 
من دیگه دوستت ندارم

سلام کسی که تو دلم درخشید



من دیگه دوستت ندارم ببخشید




من واسه اون کسی که دوس ندارم



نمیتونم شاخه ی گل بیارم



بین تو و اون روزا کلی فرقه



تو آسمونت پر رعد وبرقه




نه مهربونی نه واسم می خندی



هر دری رو من می زنم می بندی




کو اون همه شعرای عاشقونه




کی بود بهم می گفت سلام بهونه



ار چشم من افتادی نارنینم



دوس ندارم دیگه تو رو ببینم




اگه دلت همین حالا بشکنه



بهتر از آوارگییای منه



من کسی رو می خوام که عاشق باشه



اول وآخرش شقایق باشه



من کسی رو می خوام که نیس مثل تو



پشیمونم دوست ندارم برو



پشیمونی گر چه نداره سودی



خوب شد که فهمیدم بدی به زودی



نظرات شما عزیزان:

setayesh
ساعت17:25---22 بهمن 1389
salam veblage jalebi dari hatman be man ham sari bezanپاسخ: مر30 عزیزم ای کاش ادرس وبت میذاشتی تامزاحمت بشم اگه دوباره اومدی اینبار ادرس وبت حتما بزاری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 2 بهمن 1389برچسب:من دیگه دوستت ندارم , توسط غريبه